Об Avon

История успеха компании Avon - это история успеха каждой женщины, которая почувствовала ответственность за мир и уверенность в  своей способности сделать его лучше!
Avon  — косметическая компания, работающая по принципу прямых продаж . Продуктовая линия компании включает в себя наименования декоративной косметики, парфюмерии, средств по уходу за кожей лица, тела и волосами, а также бижутерии и аксессуаров.

Вход на персональную страницу Представителя AVON / Личный кабинет Представителя AVON.













В 1886 году американский коммерсант Дэвид Макконнелл основал Калифорнийскую Парфюмерную Компанию. Первой продукцией компании стали духи — пять простых ароматов: фиалка, гиацинт, гелиотроп, ландыш и белая роза. Идея заняться парфюмерным бизнесом пришла в голову Дэвиду Макконнеллу, когда он занимался продажей книг и, чтобы заинтересовать потенциальных покупательниц, начал вкладывать в заказы духи. Вскоре он понял, что маленькие флакончики интересуют его клиенток не меньше, чем модные романы.
З тих пір, як в 1886 році засновник компанії Дейвід Макконнелл випустив у продаж перший продукт - парфумерний набір Little Dot Perfume Set, AVON пройшла великий шлях. Сьогодні це найбільша в світі компанія, яка стала настільки відомою завдяки організації і розвитку системи прямих продажів. Ідея продавати парфумерію і косметику жінкам через торгових агентів народилася, коли Девід працював комівояжером в одному з Чиказьких видань. Своїм клієнткам як подарунок за покупку книги Девід дарував маленький флакончик парфумів. І цей маленький подарунок став настільки популярним серед його клієнток, що змусив Дейвіда замислитися над питанням: «Чого ж більше чекають від нього його клієнтки: книгу або новий аромат?» Книжки стали минулим для Макконнелла, в парфумерії він бачив набагато більше перспектив. Так в 1886 році була заснована компанія California Perfume.
Авторство створення унікальної структури прямих продажів «Каліфорнійська Парфумерна компанія» належить першому співробітнику California Perfume, місіс Персіс Фостер Імс Альбі. Саме вона зрозуміла, що жінки чудово впораються з роллю торгових агентів, пропонуючи парфумерію своїм подругам, сусідкам, родичкам. Можливість спілкування, заробітку і самореалізації, яку пропонувала компанія, була воістину революційним рішенням, адже в кінці 19 століття жінки ще не мали права брати участь у виборах. Ідея, яка дозволяла б поєднувати роботу з сімейними обов'язками, здавалася просто фантастичною. До кінця 19 століття в «Каліфорнійській Парфумній компанії» вже працювало близько 5 тисяч торгових агентів, обороти компанії росли з кожним роком. У 1887 році в Сафферні, штат Нью-Йорк, у компанії з'явилася своя лабораторія, штат якої нараховував біля десяти співробітників. Вже в 1899 році лабораторії знадобилася площа вдвічі більше, а в 1920-х лабораторія виросла в 20 разів.

У 1915 році «Каліфорнійська Парфумерна Компанія» була визнана гідною золотої премії на виставці Panama-Pacific за високу якість усього асортименту продукції та дизайн упаковки. На сьогоднішній день 100% гарантія якості залишається візитною карткою компанії. На початку минулого сторіччя компанія стрімко і успішно розвивається, розширюючи свої географічні кордони. Назва «Каліфорнійська парфумна компанія» вже не відображала суті бізнесу. Дейвід Макконнелл-молодший, син засновника, який керував компанією на той момент, перейменовує компанію в AVON на честь міста Стредфорда-на-Ейвон, де народився Вільям Шекспір – улюблений письменник батька.
Подальший розвиток компанії не зупинила навіть Велика Депресія, за цей період обороти компанії зросли в кілька разів. У 1946 акції компанії AVON почали продаватися на Нью-Йоркській фондовій біржі. У 1957 році компанія нараховує вже 100 тисяч представників і виходить на міжнародні ринки.
Сьогодні компанія AVON у списку 10 провідних компаній, якими керують жінки. У 1999 році Головою Корпорації обирається Андреа Джанг, яка у 2004-2011 роках входила у список ТОП 100 та ТОП 50 найвпливовіших жінок світу за версією журналів Forbes та Fortune. Андреа входить до ради директорів відомих міжнародних корпорацій, таких як General Electric і Apple. У 2012 році Андреа Джанг була назначена Головою Ради Директорів Avon, а з 23 квітня 2012 р. Президентом корпорації стала Шерілін Маккой. Шерілін прийшла в Avon з компанії Johnson & Johnson, де за 30 років успішного кар'єрного розвитку дійшла до рівня віце-голови Ради директорів. "Для мене велика честь приєднатися до Avon - великої компанії з сильним світовим брендом і неймовірним потенціалом. Avon володіє потужним, що не має собі рівних каналом прямих продажів, який налічує більше 6 000 000 Представників, а географічному охопленню Avon можна тільки позаздрити. Я з нетерпінням чекаю початку своєї роботи з командою, щоб розробити і реалізувати новий план розвитку, який забезпечить наступний виток зростання бізнесу Avon ", - заявила Шерілін під час вступу на нову посаду.
Цифри та факти
1886
Дейвід Х. МакКоннелл заснував «Каліфорнійську Парфюмерну Компанію» і призначив першого незалежного представника місіс Альбі. Першим продуктом «Каліфорнійської Парфюмерної Компанії» став парфюмерний набір.
1896
2 листопада «Каліфорнійська Парфюмерна Компанія» видає свій перший каталог.
1897
«Каліфорнійська Парфюмерна Компанія» відкриває свою першу лабораторію в Сафферні, штат Нью-Йорк.
1906
З'являється перша реклама компанії в журналі GoodHousekeeping (у перекладі – “Домашнє господарство”).
1914
Канада стає першим ринком за межами США – відкрито представництво в м. Монреаль.
1927
В ассортимент продукції компанії введена лінія по догляду за шкірою.
1939
«Каліфорнійська Парфюмерна Компанія» була офіційно перейменована в “Ейвон Продактс, Інк.” (Avon Products, Inc.).Ім'я компанія отримала на честь річки в Англії, на якій знаходиться місто Стредфорд-на-Ейвон, - місце народження Уїльяма Шекспіра, улюбленого драматурга засновника компанії Дейвіда Макконнелла.
1946
“Ейвон Продактс, Інк.” стає компанією, акції якої продаються на біржі.
1954
Запускається рекламна кампанія «Ding Dong - AVON calling» (у перекладі – «Дін-дон - в двері дзвонить AVON»), яка продовжиться до 1967 року. Ця рекламна кампанія AVON стала однією з найбільш тривалих і успішних рекламних кампаній в історії.“Ейвон Продактс, Інк.” розширює свою міжнародну діяльність: включає в круг своїх інтересів країни Латинської Америки, починаючи торгові операції у Венесуелі.
1955
Заснований Благодійний фонд AVON.
1957
При кількості Представників 100 000, AVON переступив показник продажів 100 мільйонів доларів США.
1959
“Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Європи, відкриваючи офіси компанії в Германії і Великобританії.
1961
AVON вводить серію Skin-So-Soft.
1969
“Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Азії, відкриваючи представництво в Японії.
1978
При кількості Представників 1 мільйон AVON досягає показника з продажу 2 мільярди доларів США.
1986
Продажі компанії по всьому світі перевищують відмітку 3 мільярди доларів США.У жовтні 1987 року виходить перша телевізійна реклама іспанською мовою.
1990
AVON починає свою діяльність в Китаї. У 1998 році, у зв'язку із забороною прямих продажів урядом країни, AVON пропонує свою продукцію на ринку Китаю уроздріб.
1991
“Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Центральної і Східної Європи, відкриваючи офіси в Чеській Республіці і Росії.
1992
AVON стала першою косметичною компанією, яка використовувала фруктові кислоти при виробництві косметичних засобів по догляду за шкірою (Anew Perfecting Complex for Face).AVON Великобританія ініціює програму по збору благодійних коштів і підвищенню обізнаності про проблему раку молочної залози.
1993
AVON починає програму «Разом проти раку молочної залози», направлену на підвищення обізнаності про проблему, а також збирає кошти через продаж спеціальної продукції «Рожева стрічка».
1996
AVON стає офіційним косметичним спонсором сторічних Олімпійських Ігор в Атланті, штат Джорджія. AVON починає працювати в Африці, відкривши новий офіс в ЮАР.
1998
У Південній Каліфорнії проводиться перший похід по збору благодійних коштів в рамках програми «Разом проти раку молочної залози».
1999
Андреа Джанг стала першою жінкою, що зайняла пост Президента і Виконавчого Директора «Ейвон Продактс, Інк.».AVON починає першу глобальну рекламну кампанію «Поговоримо!»
2000
Першими всесвітніми послами AVON стали знамениті тенісистки сестри Венера і Сирена Уїльямс.
2001
Компанія вводить програму AVONWellness.
2003
AVON вводить торгову марку Mark – бренд для дівчат, і представляє нову програму AVON Wellness.
2004
Фонд AVON починає нову програму проти насильства в сім'ї під назвою «Скажи «Ні» домашньому насильству», послом якої є відома актриса Сальма Хайек.
2005
Фонд святкує своє 50-річчя, а сума зібраних ним благодійних коштів по всьому світі досягла 450 мільйонів доларів США. Перший аромат в новій трилогії Today, Tomorrow, Always отримує нагороду FiFi!
2006
AVON святкує своє 120-річчя як компанія, що впродовж всієї історії пропонує жінкам можливості самореалізації.Уряд Китаю видає AVON ліцензію на торгівлю і знов дає дозвіл на використання методу прямих продажів.
2007
AVON почала свою першу глобальну інтегровану маркетингову кампанію Hello Tomorrow («Вітай майбутнє») і в ООН в Нью-Йорку провела Всесвітній Саміт за Краще Майбутнє.Риз Візерспун стала першим Всесвітнім послом AVON, а сума коштів, зібраних і переданих на боротьбу з раком молочної залози Благодійним фондом AVON, перевищує 550 мільйонів доларів США.
2008
AVON проводить в ООН другий Всесвітній Саміт за Краще Майбутнє, де представляє браслет «Здійсни мрію» і оголошує про зобов'язання передати 1 мільйон доларів США до фонду ООН для підтримки програм проти домашнього насильства щодо жінок. Протягом року AVON співробітничає з багатьма знаменитостями і фінансовим експертом Сьюз Орман в якості Особистого Радника з фінансових питань в США, і з актором Патріком Демпсі, який представляє новий аромат від AVON, - Unscripted.Компанія перевищує історичну відмітку показника продажів в 10 мільярдів доларів США.
2012
АVON святкує своє 15-річчя в Україні
У лабораторії АVON було створено серію anti-age продуктів Anew Clinical A-F33, технологія яких базується на науковому відкритті, що здобуло Нобелівську премію
2013
Всесвітнім послом краси АVON стала всесвітньо відома російська модель Ірина Шейк
Интересные факты.
Помимо широко известной парфюмерно-косметической продукции и дополняющих товаров, в линейке Avon присутствовали лимитированные выпуски товаров для дома — мыльниц, столовых приборов, подносов и подставок, подсвечников, ваз, различной посуды из стекла , цветного и прозрачного хрусталя,фарфора, металла (кубков и бокалов, чашек, декантеров, тарелок, солонок и т. п.). Также продавались сезонные серии сувенирной продукции, приуроченные к Пасхе, Рождеству, Дню Матери и др. общенациональным праздникам, популярным в США, фигурное мыло, свечи и восковые помандеры (фигурки из ароматизированного воска, источающие приятный запах). Кроме того, начиная с 60-х гг. XX века Avon выпускала лимитированные серии парфюмерии и косметики в коллекционных флаконах и сосудах. На коробках для таких изделий всегда присутствовала надпись: «Использовав, аккуратно вымойте. Ваш флакон готов к любованию!». Существуют серии флаконов в форме фигурок людей и животных, цветков, машин, инструментов, механизмов, колокольчиков и т. п., сезонные серии в виде елочных игрушек, пасхальных яиц и кроликов и пр.

БЛАГОДІЙНІ ПРОГРАМИ ...
Будучи компанією для жінок, ми в Avon розуміємо, що по справжньому кожна жінка може бути красивою та щасливою, тільки якщо вона здорова, а у її домі панує мир та злагода. Саме тому Avon бере активну участь у рішенні таких суттєвих жіночих проблем, як профілактика та лікування раку грудей, а також домашнє насильство. Якщо тобі не байдуже, якщо ти хочеш підтримати нас у боротьбі з цими гостросоціальними явищами, купуй товари із символом рожевої стрічки та знаком безкінечності у нашому онлайн-магазині.
Благодійна програма Avon «Разом проти раку грудей»
За 13 років роботи Програми ми зібрали більше 13 млн. грн на боротьбу проти раку молочної залози. За цей час нам вдалося придбати 18 одиниць сучасного обладнання для 10 обласних державних Онкологічних клінік. Першими в Україні привезли мобільні мамографічні комплекси, які передали Черкаському та Кримському Онкоцентрам. Завдяки їм лікарі щорічно об`їзжають міста та селища цих регіонів, щоб обстежити молочні залози жінок. Ми турбуємося про те, щоб наші жінки могли оперативно отримати необхідну інформацію про здоров`я грудей та де можна пройти обстеження за телефоном медичної гарячої лінії - 0 800 50 50 90.

До того ж Avon взяла на себе зобов`язання навчати українських лікарів передовим методам діагностування раку грудей на ранніх стадіях. Із 2009 року 124 рентгенолога із різних областей підвищили свою кваліфікацію під час регулярних семінарів від провідних європейських лікарів – «Школи сучасної мамографії».

Детальніше про Програму читай на www.avonprotyraku.org.ua. Будемо вдячні, якщо ти допоможеш нам побороти рак грудей в Україні, замовивши товари із символом рожевої стрічки.
100% прибутку піде на ініціативи програми.
Благодійна программа Avon «Скажімо Ні домашньому насильству»
Із 2009 року Avon підтримує Національну гарячу лінію по протидії насильству Міжнародного жіночого правозахисного Центру «Ла Страда Украина» 0 800 500 335 (386 з мобільного). Щорічно 10 людей звертаються за консультацією. Подзвонивши за цим номером телефону, жінка може отримати кваліфіковано психологічну та юридичну допомогу, а також практичні поради як захистити себе від домашнього насильства. Крім цього будь-яка людина може дізнатися корисну інформацію про те, як допомогти постраждалим від насильства і отримати анонімну консультацію спеціалістів на сайті www.ostanovimnasilie.org.ua.Ми розуміємо, що перемогти домашнє насильство в Україні можливо, якщо це явище буде попереджуватися у родинах від початку. Тому із 2012 року ми підтримаємо розвиток та впровадження в Україні програми підтримки сім`ї, яка включає підготовку молоді до життя у подружжі, на державному рівні.

Не будь байдужа! Не проходь повз випадків насильства! Поділися номером телефона довіри та сайтом Avon з тією, кому потрібна допомога. Коли хочеш підтримати нашу соціальну програму, купуй благодійні товари із символом безкінечності!
Глобальна екологічна ініціатива Avon «Здорові ліси - прекрасний світ»
Як компанія прямих продажів, основний «магазин» якої знаходитися на сторінках каталогів Avon витрачає папір у значній кількості. Тому організація взяла на себе зобов'язання допомогти припинити масову вирубку лісів - кризу, яка впливає на погіршення здоров'я і благополуччя нашого суспільства і навколишнього середовища.

Щоліта ми випускаємо екопродукт, 100% прибутку від якого Avon розділяє між відомими міжнародними організаціями: Фонд охорони природи (The Nature Conservancy (TNC)) і Світовий Фонду дикої природи (World Wildlife Fund (WWF)). Організації займаються відновленням вологих тропічних лісів в Бразилії та Індонезії. Ці два регіони є самими зруйнованими екосистемами на планеті і найважливішими для виживання всього людства. Сьогодні їх залишилося тільки 15%.

З 2009 року Avon перерахувала $6,8 млн, що дозволило посадити більше 4 млн деревьев в тропічних лісах Бразилії та Індонезії!

Компанія Avon також постійно поліпшує внутрішню політику по відповідальному відношенню до ресурсів. Політики включають: Зобов`язання Avon зі скорочення витрат на папір Avon Paper Promise і Зобов`язання Avon з використання пальмового масла тільки з офіційних плантацій, які відновлюють ліси Avon Palm Oil Promise, так само як і участь у Всесвітній мережі з торгівлі лісамиGlobal Forest & Trade Network.
Старт глобальної програми від Avon «Грант на навчання дитини» 2015.
Третій рік поспіль діти й онуки Представників і Координаторів Avon мають можливість отриматигрант у розмірі $ 2100 на навчання дитини у вищому або спеціалізованому навчальному закладі України.

Переможці Програми 2015 будуть обрані в кожній з 16 країн учасниць Програми. Планується, що квота становитиме 1 переможець з 4 кандидатів по країні.

Станьте Представником Avon та скористайтесь шансом отримати кошти для навчання дитини!

Одним из основных принципов компании AVON, как социально ответственного бизнеса,
является содействие благосостоянию общества. 
В 50 странах мира AVON поддерживает социальные и благотворительные акции, направленные на
преодоление проблем заболевания раком молочной железы, насилия в семье, а также оказание
помощи в случае стихийных бедствий. 
В 1992 году было начато международную социальную программу AVON
«Вместе против рака молочной железы» в Великобритании. 
В Украине эта социальная благотворительная программа введена с 2001 года.






Комментариев нет:

Отправить комментарий